Očkování

28.03.2012 21:55

Dneska jsem si krásně skotačil na louce s novým frisbeem a učil jsem se nové kousky. Panička dokonce vytáhla starou šňůru na prádlo, natáhla ji mezi dvěma stromy a já přes ní přeskakoval. Naše kočička Štěpán musela po kastraci na prohlídku k vetíkovi a já jsem měl jet na očkování proti borelióze. Bohužel jsem se z toho nevykecal ;). Poslintal jsem celý kufr auta a interiér ordinace. Pan doktor byl legrační. Pořád si se mnou chtěl hrát. Injekce ani nebolela, a tak jsem mohl jet i se Štěpánkem a páníky domů. Tam jsem dostal piškotek a byl jsem moc hodný. Dobrou noc všem kamarádům a nebojte se vetíků. Váš Aladin

P.S.: Kdo je pravidelným čtenářem našich novinek jistě ví, že má na pátek (30.3.2012) slíbené překvapení. Doufejme, že to vyjde a že to bude v pátek :D.Těšte se. Překvapení bude na titulní straně.

 

—————

Zpět